.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .تور کیش پاییز 94

 

 

رستوران سورینت کوه نور

 

می توان گفت یکی از رستوران های کلاسیک در جزیره کیش رستوران کوه نور می باشد این رستوران در یک جاده پر پیچ و خم ساخته شده است تور کیش پاییز 94در این رستوران صدای زیبای پیانو به گوش می خورد و کارمندان بسیار موادب می باشند و سرو غذا بسیار سریع انجام می پذیرد و قیمت ها مناسب می باشد گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

 

 

 

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده استرستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

اسکی کابلی کیش


 اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .تور کیش آذر 94

 

 

زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش


این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید .تور کیش پاییز 94این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .

 

اسکوتر برقی جزیره کیش


اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که می توان با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید.تور کیش پاییز 94نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . 

 

زمینهای تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

 

این زمینهای ورزشی مهمترین زمینهای ورزشی کیش هستند و زمینهای تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش مورد توجه فدراسیون جمهوری اسلامی استو مسابقات داخلی و تنیس در این مجموعه برگزار می شوند.تور کیش آذر 94این زمینها مساحتی به اندازه 13500 متر مربع دارند.و دارای 9 زمین خاکی ،دفتر اداری،زمین استادیوم،سکو برای تماشاچیان و سرویس های بهداشتی است

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

نمایشگاه خزندگان کیش

در نمایشگاه خزندگان جزیره بیشتر از 100 گونه خزنده از خانواده های مختلف و مارها به نمایش گذاشته شده .تور کیش آذر 94مارهای بزرگ بوآ ، پیتون آفریقا و سوسمارهای ماداگاسکار از خزندگانی هستند که می توان در این نمایشگاه آنهارا از نزدیک دید .تور کیش پاییز 94بازدید از این نمایشگاه برای علاقه مندان به حیوانات خاص و خزندگان بسیار جالب خواد بود. 

کشتی یونانی کیش

 

کشتی یونانی کیش

 

در غرب جزیره کیش یه کشتی در سواحل نیلگون کیش قرار داردتور کیش آذر 94در تابستان سال چهل و پنج بومیان جزیره کیش در روستای باغو کشتی به گل نشسته ای را دیدند که پس از سالها نتوانستند دلیل به گل نشستن این کشتی را بیابند اما گفته می شودتور کیش پاییز 94که به دلیل نبودن فانوس دریایی و مه آلود بودن این اتفاق در این ساحل رخ داده است

 

شرایط استفاده از جت اسکی در جزیره کیش

 

جت اسکی کیش

 

1-مطالعه دقیق و کامل کردن فرم اجاره جت اسکی

 

2- افرادی که سنگین وزن هستندتور کیش پاییز 94باید به تنهایی سئار جت اسکی بشوند

 

3-به هر خانواده فقط یک جت اسکی داده می شود.

 

4 -برای سوار شدن باید به آموزشهای مربی و نکات مهم توجه کنید و یاد بگیرید

 

5-باید در محدوه خاصب با جت اسکی حرکت کنید و به محدوده های دیگر وارد نشوید

 

6-هرگونه حرکت و مانور آکروباتیک ممنوع است.تور کیش آذر 94

 

7- با هرگونه شناور باید صد متر فاصله داشته باشید.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

این آکواریوم که انواع گوناگون آبزیان را دارد در ساختمان کانون هنر است تور کیش آذر 94 و انواع ماهی های تزیینی و زیبا در این اکواریوم هستندو گردشگران زیادی در اطراف این ساحل زیبا قدم میزنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

بازار شقایق کیش

 بازار شقایق کیش

مرکز خرید شقایق در اصل بازارچه ایست که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا احداث گردید. این مرکز خرید شامل 30 غرفه فعال است. مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهییه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

بازار شقایق کیش

بازار فجر کیش

روبه روی درب اصلی بازار پردیس 1 ، فروشگاه کوچکی واقع شده است که به بازار فجر کیش معروف می باشد ولی به لحاظ تنوع اجناس و تبلیغات گسترده برای فروش اجناس یک هزار تا پنج هزار تومانی توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند .

انواع پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و عطر و ادکلن و لوازم و وسایل تزئینی و ... با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می شود .

ولی در اصل صحبت فروش اجناس تا پنج هزار تومان تبلیغی بیش نیست و در این بازار هم بیشتر اجناس با قیمت های بالای ۱۰ هزار تومان به فروش میرسد .مسافران و خریداران تورکیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

بازار دامون کیش

 

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تور كيش را دارا میباشد

 

بازار دامون کیش

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری است.

 

بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که دارای طراحی زیبا و خاصی است.تور کیش پاییز 94خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل 1شب شام رایگان در هتل داریوش، صبحانه بوفه ، استقبال فرودگاهی، تخفیف پارک دلفینها و  پارک پرندگان و تخفیف کشتی تفریحی میباشد.

آدرس : جزیره کیش میدان امیر کبیر

 

هتل سارا کیش

 

 

هتل سارای کیش از هتل های 4 ستاره جزیره زیبای کیش مبیاشد که در مرکز جزیره کیش قرار دارد .تور کیش آذر 94این هتل دارای رستوران ،کافی شاپ و چایخانه ی سنتی میباشد.

 

هتل آریان کیش

 

 

هتل آریان از هتل های خوب 4 ستاره کیش میباشد.تور کیش پاییز 94این هتل شامل 70 اتاق و سوئیت رویال میباشد که این اتاقها و سوئیت ها بصورت 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته میباشد. این هتا چهار ستاره دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .

 

هتل آبادگران کیش

 

 

 

هتل آبادگران کیش از هتل های 2 ستاره جزیره میباشد که دارای سوئیت های بسیار مجهز و زیبا میباشد.تور کیش آذر 94این هتل ساحلی بوده و مسافران تور کیش میتوانند در کنار ساحل خلیج همیشه فارس به دوچرخه سواری و سرو غذا بپردازید.

 

هتل سیمرغ کیش

 

 

هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است تور کیش پاییز 94و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.

 

هتل شباویز کیش

 

 

 

هتل شباویز کیش از هتل های 2 ستاره کیش میباشد تور کیش پاییز 94که به صورت هتل آپارتمان میباشد و مساحتی حدود 20000متربع در جنوب شزق جزیره قرار دارد . این هتل 2 ستاره دارای 92 اتاق و بیشتر از 270 تخت دارد . امکانات این هتل اپارتمان شامل رستوران ،کافی شاپ،تلویزیون با گیرنده ماهواره و پارکینگ میباشد و دارای صبحانه ، ناهار و استقبال فرودگاهی میباشد.

 

هتل دیدار کیش

 

 

هتل دیدار از هتل های 3 ستاره جزیره کیش میباشد که به دلیل بازسازی کیفیت خود را بالا برده و فاصله کمی تا سواحل خلیج همیشه فارس دارد .تور کیش آذر 94این هتل به خاطر داشتن موقعیت خوبی که دارد و حمل و نقل شهری مسافران زیادی را راضی میکند. همچنین این هتل اینترنت بی سیم رایگان برای مسافران دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

بازار زیتون کیش یکی از جدیدترین بازار های کیش با مساحت 52000 متر مربع و زیربنای 7000 مترمربع و دارای سه طبقه شامل 95 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد.

در بازار زیتون مسافران تور کیش می توانند از انواع کیف و کفش ، فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی ، روسری ، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه ، فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه ، عطر و ادوکلن و ... دیدن کنند .

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار زیتون کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب و 37 ویلای ساحلی می باشد که مشرف به ساحل هستند و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارند. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا قرار دارد و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر ، رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری و ...

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل تاپ رز کیش

تصویری از هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 12 دقیقه می باشد. یکی از امکانات خوب هتل تعطیلات کیش 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها می باشد. هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد.

امکانات هتل تعطیلات کیش:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و ...

آدرس هتل تعطیلات کیش :

جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش


هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل تعطیلات کیش

تصویری از هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.
هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

باغ پرندگان کیش

در داخل محوطه پارك دلفين ها باغ پرندگان کیش با بيش از ۵۷ گونه پرنده شامل پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي کمیابی مثل تمساح پوزه كوتاه  بدون تردید يكي از خاصترین مراكز نگهداري پرندگان در ایران است.تور کیش آبان 94

 


شهر باستانی حریره کیش

شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .تور کیش پاییز 94


زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد .

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است تور کیش آبان 94یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تورکیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تورکیش کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند. تور کیش پاییز 94

 

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد.گردشگران تور کیش آبان 94می توانند سری هم به این استخر بزنند .

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.تور کیش پاییز



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان ),تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 


رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

 

 

بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان محترم در تور کیش را با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به آنان ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خود را برای مسافرین تور کیش  ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه از اين بازار و اجناسي كه در آنجا پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس 1 کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

آبهاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغاليها معروف است سرازير ميشوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است.اين درختان از هند و چين به كيش، قشم و نوار ساحلي خليج فارس وارد و بيشتر در مناطق مسكوني كاشته شدند.سرسبزي محوطه ساختمانها و نردههاي چوبي و پيادهروهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي ميكند. اما يكي از عواملي كه سياحت كنندگان تور کیش را به اين نقطه ميكشاند، هيبت افسانهاي درخت سبز است. درخت سبز كهنسالترين درخت  لور  جزيره است و احتمالا بين 500 تا 600 سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچههايي به شاخههاي آن ميبندند. اما هيچكس نمي داند كه جنبه تقدس درخت لور كهنسال ندارند و معتقدند كه گره هاي موجود احتمالا به وسيله مسافران تور کیش و ساكنان تازه آن به درخت زده شده است.مجموعه درخت سبز با آلاچيق هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي برد. در این مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود است.مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري تور كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است.يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد.  تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز  ديدن كرد. يكي ديگر از عوامل جذابيت مجموعه درخت سبز همجواري آن با شهر تاريخي حريره است كه به گردشگران تور کیش امكان مي دهد ضمن بازديد از بقاياي شهر تاريخي حريره ساعاتي را در اين مجموعه به استراحت بگذرانند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه درخت سبز در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

شهر باستاني حریره کیش قدمتي 800 ساله دارد و مربوط به سده ي 5 تا 10 ه.ق مي باشد. اين مجموعه در شمال جزيره واقع شده و در 1 شهريور 1376 به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. در اين شهر تاريخي، بقايايي در مركز ساحل شمالي جزيره قرار دارد كه به احتمال قوي به دوره ي ساسانيان و اوايل دوره اسلامي برمي گردد. زمان رونق اين شهر تاريخي، از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است.اين مجموعه شامل خانه اعياني، مسجد، حمام و قنات هاي قديمي مي باشد.دیدار از این اثر را در تور کیش مهر 94 از دست ندهید.آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري و بنا هاست. اما كمتر و به ندرت طاق‌ها، پوشش‌ها و سقف‌ها سالم مانده اند. جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي طاقي شكلي كه از جنس سنگ بوده اند و بدين سبب از گزند تخريب در امان مانده اند.انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره از جاذبه های گردشگری تور کیش ، بنا به دلايلي روشن، انتخابي طبيعي و معقول به نظر مي آيد. زیرا ساحل اين منطقه، صخره اي است و از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است. از طرفي وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را ايفا مي كرده و نيز درياي نسبتا آرام تر نسبت به ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره، عامل شكل گيري شهر در ساحل شمالي شده است.تاكنون عمليات اكتشافي باستان شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی حریره در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

 

هتل پانيذ در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافرین تور کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد.قيمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیش هتل تماشا کیش برای میهمانان تور کیش خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنين هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش برای مسافران تور کیش آبان 94 شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و در مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و... می باشد.

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل 5 ستاره ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش


تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 12 دقیقه می باشد. یکی از امکانات خوب هتل تعطیلات کیش 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها می باشد. هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد.

امکانات هتل تعطیلات کیش:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و ...

آدرس هتل تعطیلات کیش :

جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش


هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل تعطیلات کیش

تصویری از هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب و 37 ویلای ساحلی می باشد که مشرف به ساحل هستند و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارند. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا قرار دارد و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر ، رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری و ...

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل تاپ رز کیش

تصویری از هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای ارزان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل 2 ستاره دریا کیش با مساحت 3850 هزار متر مربع روبروی بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این هتل در سه بلوک مجزا با مساحت هر کدام 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده که گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند. هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فصله دارد.در مقابل هتل کارتینگ اتومبیل رانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز تور کیش می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

کافی نت، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ و ...

 هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل 2 ستاره دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

 


هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

 


هتل 3 ستاره دیدنیهای کیش در مجموع دارای 28 اتاق می باشد که به صورت ویلایی ساخته شده اند. از خدمات ویژه این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید و فرودگاه است. نواختن موسیقی زنده از برنامه های رستوران هتل دیدنیهای کیش می باشد که یکی از جذابیت های این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل دیدنیها کیش

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ، لاندري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، خدمان خانه داري و... می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


 هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها کیش


تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران شبهای کیش

این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریانش سرو می کند.محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود.در این رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود. در تور کیشمیتوانید از این رستوران زیبا و با کیفیت استفاده نمایید. رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است. این رستوران جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا قرار دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران بهترین لحظات را سپری کنند.

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

 

مطالب مرتبط:

رستوران شبهای کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شبهای کیش,رستوران های کیش ,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور، زیباترین رستوران جزیره زیبای کیش با ظرفیت 100 نفر می باشد.رستوران کوه نور به همراه کافی شاپی در داخل و خارج ، همچون مرواریدی درخشان، نمای زیبایی به محدوده خود داده است، نور پردازی منحصر به فرد این رستوران در شب زیباترین خاطره ای است که می توان به یادگار از سفر به جزیره زیبای کیش به همراه داشت.منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا میهمانان گرامی، با هر سلیقه و ذائقه غذایی بتوانند غذای مطلوب خود را صرف نمایند.مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران زیبا بهترین لحظات را سپری کنند. 

کوه نور تنها رستوران جزیره می باشد که دارای مدارک متعدد از مراکز مختلف جهان است، بوفه رستوران با انواع سالادها و پیش غذاها و... یکی از کاملترین ولذیذترین بوفه هایی است که تا به امروز تجربه کرده اید، همچنین نوای زنده ای پیانو به شما حس دلنشینی را می بخشد تا با فراغ بال به صرف غذا در رستوران بپردازید.در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا و جالب استفاده کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

رستوران کوه نور کیش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کوه نور کیش,رستوران های کیش ,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

پارک دلفین کیش

در تور کیش 94 از بازدید این پارک زیبا لذت خواهید برد. پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

در تور کیش شهریور 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.

 

پارک دلفین کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفین کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

در تور کیش مرداد 94 از  این پارک زیبا بازدید و در آن تفریح کنید.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

ساحل درختان نارگیل کیش

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.

در تور کیش شهریور 94 از اینم ساحل زیبا دیدن کنید.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.مسافران تور کیش می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

ساحل درختان نارگیل کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ساحل درختان نارگیل کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

لاک پشت های دریایی کیش

دو نوع لاک پشت نوک دار و لاک پشت پشت سبز در خلیج فارس وجود دارد که لاک پشت های نوک دار از اواخر اسفند تا اواسط مرداد برای تخم گذاری به سواحل کیش می آیند.این لاک پشت ها سه بار به فاصله زمانی 15 روز یکبار تخم گذاری کرده و بچه لاک پشت ها بعد از 60 تا 70 روز از تخم بیرون آمده و به سمت دریا هدایت می شوند.گردشگران تور کیش می توانند پس از هماهنگی از دیدن تخم گذاری این لاک پشت ها و تماشای بچه لاک پشت های زیبا لذت ببرند.در آب های ساحلی کیش، لاک پشت های غول پیکری وجود دارند که به راحتی قابل مشاهده هستند و تماشای آن ها هیجان انگیز خواهد بود.

در تور کیش تابستان 94 از این لاک پشت های زیبا دیدن کنید.

 

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا تور کیش در سال 1379 در کنار سازمان صدا و سیما کیش احداث شده و جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد. مجموعا 79 اتاق در این هتل برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع دارد. در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مراکز خرید و همچنین در فاصله 10 دقیقه ای از آن فرودگاه کیش واقع شده است. مجهز بودن هتل به اتاق بیلیارد برای مسافران تور کیش یکی از امکاناتی است که مسئولین آن برای مسافران درنظر گرفته اند.

 امکانات هتل شامل:

اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس ویژه مسافرانتور کیش، نمازخانه و... می باشد.

 

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر رستوران هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى، جنب صدا و سيما

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک تور کیش در میدان امیرکبیر این جزیره و در محیطی آرام احداث شده است. هتل پارس نیک تقریبا در نزدیکی دریا و بازارهای کیش از جمله بازار مروارید واقع شده است. همچنین فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 امکانات هتل شامل:

مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده، لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی ویژه مسافران تور کیش، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس و... می باشد.

 

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر لابی هتل پارس نیک کیش

 آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

امکانات هتل آرامیس کیش؟

امکانات هتل آرامیس کیش؟

هتل آرامیس تور کیش 94 در گروه هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این  هتل در سال 1385 ساخته شده و مساحت آن 7 هزار متر مربع می باشد. این هتل به طور دقیق در روبروی بازار پردیس 1 واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان به پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، خشکشویی، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي ویژه مسافارن تور کیش 94، تاكسي سرويس، لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي و... اشاره داشت.

 

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش . لابی هتل


 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش . اتاق هتل

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل در تور کیش و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آرامیس کیش بازدید نمایید.

 آدرس : کیش، میدان پردیس، هتل آرامیس 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل آرامیس کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

امکانات هتل سیمرغ کیش؟

امکانات هتل سیمرغ کیش؟

هتل سیمرغ تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. در نزدیکی این هتل وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به مراکز خرید وجود دارد. از ویژگی های این هتل برخوردار بودن از ساحل اختصاصی می باشد. این هتل دارای یک محیط خانوادگی است و اقامت مردان مجرد در آن ممنوع می باشد. مساحت این هتل بیست هزار و دویست و سی و چهار متر مربع می باشد و در قسمت جنوب شرقی جزیره قرار گرفته است.

از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، فضای سبز زیبا، کافی شاپ ویژه مسافران تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

 براي آگاهي بيشتر از ميزان رضايتمندي مسافران از اين هتل ميتوانيد به قسمت سیمرغ كيش مراجعه نماييد .

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سیمرغ کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

آدرس هتل تماشا کیش؟

آدرس هتل تماشا کیش؟

هتل تماشا تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1377 ساخته شده و در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. همچنین هتل در سال 1391 بازسازی شده است. فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل بازار قرار گرفته است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا در تور کیش 94 هفت هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می گردد.

از امکانات این هتل می توان به آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ، لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره و... اشاره نمود.

 

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش . نمای بیرونی


 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش . لابی هتل


 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش . اتاق هتل


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل تماشا کیش بازدید نمایید.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، هتل تماشا

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل تماشا کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

قیمت هتل اسپادانا کیش؟

قیمت هتل اسپادانا کیش؟

هتل اسپادانا تور کیش 94 در گروه هتل های سه ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در زمینی به مساحت 20000 متر مربع احداث شده و در مجموع دارای 79 اتاق می باشد. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل و همچنین مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از آن قرار گرفته است. این هتل در سال 1379 ساخته شده است. در این هتل میز بیلیارد برای تفریح میهمانان تور کیش 94 در نظر گرفته شده است.

از امکانات این هتل می توان به اینترنت، گشت سیاحتی، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، لاندری، صندوق امانات، گشت بازار، مینی بار، لابی ویژه مسافران تور کیش و... اشاره داشت.

آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

 

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش . نمای بیرونی


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش . لابی هتل


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش . لابی هتل

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل تماشا کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل اسپادانا کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

امکانات هتل صدف کیش؟

هتل صدف تور کیش 94 جزء هتل های 5 ستاره جزیره می باشد. این هتل در سال 1381 با مساحت پانزده هزار متر مربع احداث شده است. هتل صدف کیش مجموعا از 54 اتاق تشکیل شده و در میدان امیرکبیر روبروی دانشگاه بین المللی جزیره و در کنار اماکن تجاری کیش واقع شده است. در هتل صدف 3 رستوران و 3 کافی شاپ برای میهمانان تور کیش 94 وجود دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به کافی نت، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، سالن کنفرانس، آرایشگاه، اتاق بیلیارد، جکوزی، استخر، سونای خشک و بخار، گشت جزیره، لاندری، اتاق بازی کودکان، ماهواره، پارکینگ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز برای مسافران تور کیش و... اشاره کرد.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . نمای بیرونی


 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . رستوران هتل


 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . لابی هتل


 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش . اتاق هتل

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي و پذيرايي و همچنین موقعیت مکانی هتل صدف ميتوانيد نظر مسافران در مورد هتل صدف كيش را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيد .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل صدف کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 23 تير 1394
.

آدرس هتل لوتوس کیش؟

هتل لوتوس تور کیش 94 در میدان امیرکبیر و روبروی پاساژ مروارید احداث شده است. این هتل در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1390 ساخته شده است. هتل در زمینی به مساحت 5000 مترمربع بنا شده است. این هتل 3 طبقه دارای 72 اتاق می باشد. در این هتل فضای سبزی به مساحت 1200 متر مربع برای میهمانان تور کیش 94وجود دارد. فرودگاه با این هتل 8 دقیقه فاصله دارد. همچنین ساحل و اسکله تفریحی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. از امکانات هتل می توان به لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، رستوران، پاركينگ اختصاصي، پاركينگ سرپوشيده، لاندري ویژه مسافران تور کیش 94 و... اشاره داشت.

آدرس: جزیره کیش، میذان امیرکبیر، مقابل پاساژ مروارید، هتل لوتوس کیش

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . نمای بیرونی


 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . اتاق هتل


 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش . اتاق هتل

 

براي آگاهي بيشتر نسبت به كم و كيف سرويس دهي هتل و همچنین موقعیت هتل ميتوانيد از نظرات مسافران در مورد هتل لوتوس كيش استفاده نماييد .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل لوتوس کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 23 تير 1394
.

کیفیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در بلوار ساحل و در مقابل بازار زیتون واقع شده است. در این هتل در مجموع 80 اتاق برای میهمانان وجود دارد. هتل قائم در نزدیکی مراکز خرید و دریا قرار گرفته است. هتل قائم از 2 ساختمان تشکیل شده که در هر دو آن ها یک رستوران برای مسافران تور کیش 94 در نظر گرفته شده است. از امکانات هتل می توان به سرویس بهداشتی، سیستم تصویری ماهواره ای، صندوق امانات، کافی نت، کافی شاپ، رستوران، آسانسور، تاکسی سرویس هتل، استقبال فرودگاهی، موزیک و سرگرمی در لابی هتل و... اشاره داشت.

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش . نمای بیرونی


 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش . لابی هتل


 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش . رستوران هتل


 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش . نمای بیرونی


 براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل قائم كيش بازديد نماييد. نظر مسافران تور کیش كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبي را در مورد نحوه پذيرايي و همچنین کیفیت هتل در اختيار شما قرار ميدهد .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل قائم کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 23 تير 1394
.

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش

یکی از برنامه های تور کیش 94  معرفی روش های ذخیره آب در قدیم و دیدن از آب انبار است. در حومه شهر حریره در کیش برای جمع آوری آب های سطحی در سال 1372 آب انبار 5 بادگیر احداث شد. این آب انبار در نزدیکی مجموعه درخت سبز واقع شده است. این آب انبار دوقلو می باشد و دارای 5بادگیر و 2گنبد می باشد و مسافران تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند. این بادگیرها که به روش معماری یزدی ساخته شده است خنک کردن آب انبار را انجام می دهند. در فصل تابستان هوای آب انبار توسط روزنه های ورودی و بادگیرها  خنک و متعادل می شود. البته امروزه در جزیره کیش از دستگاه های آب شیرن کن استفاده می شود. آب انبار سنتی جزیره کیش امروزه به صورت یک آب انبار نمایشی در آمده و حتی برای این که بازدیدکنندگان تور کیش بتوانند از داخل محوطه ی آبگیر بازدید کنند مسیر پاشیر آب انبار عوض شده است. 

 

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش


  

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش


  

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش


  

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش


  

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش


  

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش


 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آب انبار پنج بادگیر کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 23 تير 1394
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی